Αλφαβητάρι

Αλφαβητάρι

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Αποταμίευση!!!!!

Αποταμίευση!!!!
Μια λέξη τόσο απλή, αλλά και τόσο σύνθετη συνάμα στους καιρούς που ζούμε!!!Μια λέξη με μεγάλη σημασία, που τα παιδιά πρέπει να μάθουν από νωρίς, ώστε να μπορούν να το συνηθίζουν!!!
Τι είναι, όμως, η αποταμίευση;;; Κανένας δεν μπόρεσε να απαντήσει μέχρι τη στιγμή που έκαναν την εμφάνισή τους οι κουμπαράδες...

Τότε καταλάβαμε περι τίνος πρόκειται...
"-Κυρία, κι εγώ έχω κουμπαρά σπίτι μου και ρίχνω μέσα λεφτά...
- Κι εγώ έχω και είναι γουρουνάκι...
-Ο δικός μου δεν είναι...είναι ένας ορθογώνιος...
- Η μαμά λέει να ρίχνω μέσα τα λεφτά μου, αλλά εγώ θέλω να πάρω και σοκολάτες...!!"
Αρχίσαμε, με τον τρόπο αυτό να ξεδιπλώνουμε τις σκέψεις μας και καταλήξαμε στο ότι ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ σημαίνει "να μαζεύουμε τα λεφτά μας.."
Γιατί όμως;;;
"Για να μπορούμε να αγοράζουμε πράγματα, για να αγοράζουμε παιχνίδια και σοκολάτες και γαριδάκια, για να μπορούμε να βοηθάμε κάποιους, όπως κάναμε πέρυσι στο σχολείο μας... (πέρυσι είχαμε αποφασίσει να μαζέψουμε λεφτά για να βοηθήσουμε τον οργανισμό "Κέλετρον, αγάπη για το παιδί" στην Καστοριά και τη UNICEF , η οποία και μας ανακύρηξε "Σχολείο Υπερασπιστή των Παιδιών".
Διαβάσαμε από τον υπολογιστή μας το παραμύθι "Η τσεπούλα και ο Κουμπαράκος" του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, που μπορείτε να δείτε εδώ:
Ακούσαμε το τραγούδι για την αποταμίευση...




Ζωγραφίσαμε...











και κάναμε και τους κουμπαράδες μας με πλαστικά μπουκάλια!!



Για φέτος αποφασίσαμε να μαζέψουμε όσα χρήματα μπορούμε, ώστε να βοηθήσουμε τους πρόσφυγες που καταφθάνουν στα νησιά μας !!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου