Η γιαγιούλα η Παραμυθούλα μας επισκέφθηκε στο σχολείο μας την εβδομάδα που μας πέρασε.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: " Η γιαγιούλα η Παραμυθούλα στο σχολείο μας"
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ: Γλώσσα, Παιδί,δημιουργία κι έκφραση
ΣΤΟΧΟΙ: -Να γνωρίσουν τα παιδιά τη χρήση της γωνιάς της βιβλιοθήκης, τον τρόπο και τους
κανόνες λειτουργίας της.
-Να ψυχαγωγηθούν με την ανάγνωση ενός παραμυθιού από τη βιβλιοθήκη της τάξης μας.
-Να εκφραστούν,όπως μπορούν,μέσω της ζωγραφικής.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Στην παρεούλα μας εμφανίστηκε σήμερα μια νέα παρουσία .(την είχα δει σ' ένα site πέρισυ,αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ σε ποιό.Την κατασκεύασα με κάνσον κι ιδού το αποτέλεσμα.Ας με συγχωρήσει η συνάδελφος)
Ποιά να είναι άραγε; Τα παιδιά αναγνώρισαν αμέσως ότι πρόκειται για μία γιαγιά, καθώς, όπως είπαν έχει γκρίζα μαλλιά. Τι κάνει συνήθως η γιαγιά στο σπίτι μας;Απάντησαν ότι μαγειρεύει, σιδερώνει, πλένει ρούχα, ταϊζει τα παιδιά, παίζει μαζί τους και τους λέει παραμύθια.Ένα νήπιο παρατήρησε ότι γράφει κάτι πάνω στην ποδιά της γιαγιάς.Τους αποκάλυψα ότι γράφει "η γιαγιούλα η Παραμυθούλα" και κατάλαβαν ότι αυτή η γιαγιά λέει παραμύθια. Τους ρώτησα,λοιπόν,σε ποιά γωνιά θα μπορούσαμε να την τοποθετήσουμε και η απάντηση προφανής:"-Στη βιβλιοθήκηηηηηηη!!!!!!!!!!!Εκεί θα διαβάζει μαζί μας τα παραμύθια."
Πήγαμε,λοιπόν,όλοι μαζί να την τοποθετήσουμε στη βιβλιοθήκη μας κι εκεί βρήκαμε ένα γράμμα. Ποιός να το έστειλε άραγε; Αποφασίσαμε να το διαβάσουμε για να δούμε τι γράφει, μήπως και καταλάβουμε τον αποστολέα.
" Αγαπητά μου παιδιά,
είμαι πολύ χαρούμενη που θα είμαστε όλη τη χρονιά μαζί σ'αυτόν τον υπέροχο χώρο, που ονομάζεται νηπιαγωγείο.Όπως πολύ σωστά καταλάβατε η θέση μου είναι στη γωνιά της βιβλιοθήκης, όπου θα σας περιμένω καθημερινά, για να "διαβάζετε" τα βιβλία κοντά μου και να βρίσκετε μαζί με τις κυρίες σας πολλά πολλά παιχνίδια να παίζετε μαζί τους. Να θυμάστε όμως: Τα βιβλία είναι πολύ πολύ καλοί σας φίλοι και θα πρέπει να τα αγαπάτε, όπως και τους άλλους φίλους σας στο σχολείο. Πρέπει να τα φροντίζετε και να τα προσέχετε.Με ποιόν τρόπο άραγε; Είμαι σίγουρη ότι θα βρείτε πώς μπορείτε να τα προσέχετε. Σας αγαπώ πολύ και σας περιμένω στη γωνιά μου!!!!!!
Φυσικά καταλάβαμε αμέσως ότι το γράμμα μάς το έγραψε η γιαγιούλα η Παραμυθούλα (τα νήπια αναγνώρισαν και το όνομα που ήταν γραμμένο στην ποδιά της και στο γράμμα,που δε φαίνεται,όμως, στη φωτογραφία) και εμείς για να της απαντήσουμε, σκεφτήκαμε και γράψαμε (με τη βοήθεια της κυρίας,φυσικά) τι πρέπει να κάνουμε για να προσέχουμε τα βιβλία στη γωνίτσα της και να μην τη στενοχωρούμε.
Αμέσως μετά διαβάσαμε ένα παραμύθι από τη βιβλιοθήκη μας ("Το γεύμα των λύκων" μια που πλησίαζε η ώρα και για το δικό μας γεύμα) και ζωγραφίσαμε τη γιαγιούλα.
Κάπως έτσι ξεκίνησε και το ταξίδι μας στη χώρα του βιβλίου με πρώτο σταθμό τη βιβλιοθήκη μας!!!!!!!!!!!
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: " Η γιαγιούλα η Παραμυθούλα στο σχολείο μας"
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ: Γλώσσα, Παιδί,δημιουργία κι έκφραση
ΣΤΟΧΟΙ: -Να γνωρίσουν τα παιδιά τη χρήση της γωνιάς της βιβλιοθήκης, τον τρόπο και τους
κανόνες λειτουργίας της.
-Να ψυχαγωγηθούν με την ανάγνωση ενός παραμυθιού από τη βιβλιοθήκη της τάξης μας.
-Να εκφραστούν,όπως μπορούν,μέσω της ζωγραφικής.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Στην παρεούλα μας εμφανίστηκε σήμερα μια νέα παρουσία .(την είχα δει σ' ένα site πέρισυ,αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ σε ποιό.Την κατασκεύασα με κάνσον κι ιδού το αποτέλεσμα.Ας με συγχωρήσει η συνάδελφος)
Ποιά να είναι άραγε; Τα παιδιά αναγνώρισαν αμέσως ότι πρόκειται για μία γιαγιά, καθώς, όπως είπαν έχει γκρίζα μαλλιά. Τι κάνει συνήθως η γιαγιά στο σπίτι μας;Απάντησαν ότι μαγειρεύει, σιδερώνει, πλένει ρούχα, ταϊζει τα παιδιά, παίζει μαζί τους και τους λέει παραμύθια.Ένα νήπιο παρατήρησε ότι γράφει κάτι πάνω στην ποδιά της γιαγιάς.Τους αποκάλυψα ότι γράφει "η γιαγιούλα η Παραμυθούλα" και κατάλαβαν ότι αυτή η γιαγιά λέει παραμύθια. Τους ρώτησα,λοιπόν,σε ποιά γωνιά θα μπορούσαμε να την τοποθετήσουμε και η απάντηση προφανής:"-Στη βιβλιοθήκηηηηηηη!!!!!!!!!!!Εκεί θα διαβάζει μαζί μας τα παραμύθια."
Πήγαμε,λοιπόν,όλοι μαζί να την τοποθετήσουμε στη βιβλιοθήκη μας κι εκεί βρήκαμε ένα γράμμα. Ποιός να το έστειλε άραγε; Αποφασίσαμε να το διαβάσουμε για να δούμε τι γράφει, μήπως και καταλάβουμε τον αποστολέα.
" Αγαπητά μου παιδιά,
είμαι πολύ χαρούμενη που θα είμαστε όλη τη χρονιά μαζί σ'αυτόν τον υπέροχο χώρο, που ονομάζεται νηπιαγωγείο.Όπως πολύ σωστά καταλάβατε η θέση μου είναι στη γωνιά της βιβλιοθήκης, όπου θα σας περιμένω καθημερινά, για να "διαβάζετε" τα βιβλία κοντά μου και να βρίσκετε μαζί με τις κυρίες σας πολλά πολλά παιχνίδια να παίζετε μαζί τους. Να θυμάστε όμως: Τα βιβλία είναι πολύ πολύ καλοί σας φίλοι και θα πρέπει να τα αγαπάτε, όπως και τους άλλους φίλους σας στο σχολείο. Πρέπει να τα φροντίζετε και να τα προσέχετε.Με ποιόν τρόπο άραγε; Είμαι σίγουρη ότι θα βρείτε πώς μπορείτε να τα προσέχετε. Σας αγαπώ πολύ και σας περιμένω στη γωνιά μου!!!!!!
Φυσικά καταλάβαμε αμέσως ότι το γράμμα μάς το έγραψε η γιαγιούλα η Παραμυθούλα (τα νήπια αναγνώρισαν και το όνομα που ήταν γραμμένο στην ποδιά της και στο γράμμα,που δε φαίνεται,όμως, στη φωτογραφία) και εμείς για να της απαντήσουμε, σκεφτήκαμε και γράψαμε (με τη βοήθεια της κυρίας,φυσικά) τι πρέπει να κάνουμε για να προσέχουμε τα βιβλία στη γωνίτσα της και να μην τη στενοχωρούμε.
Αμέσως μετά διαβάσαμε ένα παραμύθι από τη βιβλιοθήκη μας ("Το γεύμα των λύκων" μια που πλησίαζε η ώρα και για το δικό μας γεύμα) και ζωγραφίσαμε τη γιαγιούλα.
Κάπως έτσι ξεκίνησε και το ταξίδι μας στη χώρα του βιβλίου με πρώτο σταθμό τη βιβλιοθήκη μας!!!!!!!!!!!
Το γράμμα της γιαγιούλας το δώσαμε και στους γονείς, για να συζητήσουν με τα παιδιά με ποιόν τρόπο μπορούμε να φροντίζουμε και να προσέχουμε τα βιβλία. Έγραψαν από κάτω τις προτάσεις τους και το επέστρεψαν στο σχολείο,δίνοντάς μας έτσι την ευκαιρία να τους εμπλέξουμε στη διαδικασία και να συνεργαστούμε μαζί τους για πρώτη φορά για φέτος.
Πολύ όμορφη προσέγγιση!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή