Αλφαβητάρι

Αλφαβητάρι

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

    Και κάπως έτσι ξεκίνησε για φέτος η σχολική χρονιά, με όλες τις δυσκολίες και τις προσπάθειες προσαρμογής μας...

    Αρχικά θέσαμε για μια ακόμη φορά τους κανόνες, οι οποίοι εκτός των συνηθισμένων κάθε χρονιάς, φέτος είχαν να κάνουν περισσότερο με τη χρήση της μάσκας, τη διατήρηση των αποστάσεων μεταξύ των νηπίων και τη συχνή καθαριότητα των χεριών. Έτσι, δεν θα επιτρέψουμε στον κορονοϊό να έρθει στο σχολείο μας.



   Έγραψα, λοιπόν, ένα τραγουδάκι, το οποίο τραγουδάμε στον ρυθμό του πολύ γνωστού κι αγαπημένου μας "χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ", στο οποίο συνοψίζονται οι βασικοί κανόνες της νέας σχολικής πραγματικότητας.


"Στο σχολειό μου τώρα γύρισα εγώ(δις)

στο σχολειό μου που αγαπώ

τώρα γύρισα εγώ και τους κανόνες όλους θα τηρώ!!


Τα χεράκια μου συνέχεια πλένω εγώ(δις)

και το αντισηπτικό

τώρα χρησιμοποιώ, για να είμαι πάντα καθαρό!!


Μακριά απ' τον φίλο μου θα μένω εγώ(δις)

όμως θέλω να του πω

πως πολύ τον αγαπώ, τι κι αν λίγο μακριά του θα'μαι εγώ!!


Αντικείμενα δικά μου έχω εγώ(δις)

κι όσο κι αν σας αγαπώ

πρέπει τώρα να σας πω,

πως μονάχος μου τα χρησιμοποιώ!!


Το τραγουδάκι άρεσε πολύ στα μικρούλια μας και καταφέραμε να έχουν συνεχώς στο μυαλό τους τους κανόνες προστασίας.

Παρακολουθήσαμε την καμπάνια της πολιτείας για την προστασία μας από τον Covid 19.






Επίσης αποφασίσαμε να υλοποιούμε όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες στον χώρο της αυλής μας, ώστε να μειώνεται ο χρόνος που τα παιδιά είναι υποχρεωμένα να φορούν τη μάσκα και να μπορούν να αναπνέουν καθαρό αέρα, ονομάζοντας τις δράσεις μας αυτές "σχολείο της φύσης".



Και συνεχίζουμε με χαρά τα όσα ενδιαφέροντα και όμορφα θα μάθουμε φέτος μέσα στην τάξη μας!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου