Ώρα για δραστηριότητα αξιολόγησης στα σχήματα....αλλά με παιχνίδι,φυσικά!!!!
Η αυλή μας γέμισε πριν λίγες μέρες με παράξενα λουλούδια. Πώς εμφανίστηκαν άραγε εκεί, αφού όταν μας έφεραν οι γονείς μας το πρωί δεν είδαμε τίποτα;;;άλυτο το μυστήριο για τα μικρά μου αστεράκια...δε μας ένοιαξε κι ιδιαίτερα,όμως, και ξεκινήσαμε να μαζεύουμε αυτά τα λουλούδια...
Η αυλή μας γέμισε πριν λίγες μέρες με παράξενα λουλούδια. Πώς εμφανίστηκαν άραγε εκεί, αφού όταν μας έφεραν οι γονείς μας το πρωί δεν είδαμε τίποτα;;;άλυτο το μυστήριο για τα μικρά μου αστεράκια...δε μας ένοιαξε κι ιδιαίτερα,όμως, και ξεκινήσαμε να μαζεύουμε αυτά τα λουλούδια...
Αφού τα συγκεντρώσαμε όλα, αποφασίσαμε να τα βάλουμε σε σειρά δημιουργώντας έναν κύκλο και να τα παρατηρήσουμε...
Είναι χρωματιστά, αλλά δεν είναι όλα ίδια...έχουν διαφορετικό χρώμα και διαφορετικό σχήμα...
Ααααα!!!!!Και διαφορετική γύρη!!!!
Τα χωρίσαμε,λοιπόν, σε ομάδες με κριτήριο κάθε φορά και από κάποιο χαρακτηριστικό τους...
πρώτα με κριτήριο το χρώμα τους (που είναι και το πιο εύκολο,χαχαχχαα!!!)
μετά με κριτήριο το σχήμα τους...
και, τέλος, με κριτήριο το σχήμα της γύρης τους (που μας παίδεψε και πιο πολύ)
Αμέσως μετά παίξαμε το παιχνίδι του κυνηγού των λουλουδιών, στο οποίο κάθε παιδί που άκουγε το όνομά του έπρεπε να βρει και να βάλει στο καλάθι του το λουλούδι που του περιέγραφε η κυρία. Για παράδειγμα ο Σάββας να βάλει στο καλάθι του το γαλάζιο λουλούδι με την κίτρινη κυκλική γύρη.
Νικητής όποιος είχε μαζέψει τα περισσότερα λουλούδια μέχρι να τελειώσει ο χρόνος στην κλεψύδρα μας. Έγινε ένας χαμός...μας άρεσε πάρα πολύ το παιχνίδι και τα παιδιά προσπαθούσαν να βοηθήσουν το ένα το άλλο (η αθωότητα και η γλύκα της παιδικής ηλικίας σε όλο της το μεγαλείο)
Αμέσως μετά το παιχνίδι μας συνεχίστηκε μέσα στην τάξη, όπου στα τραπεζάκια μας υπήρχαν διάφορα σχέδια φτιαγμένα από σχήματα σε διαφορετικά χρώματα και μεγέθη. Το κάθε παιδί αρχικά έπρεπε να βρει τα κατάλληλα σχήματα και να τα τοποθετήσει στην κατάλληλη θέση πάνω στο σχέδιο που του είχε δοθεί.
Αμέσως μετά σε λευκή Α4 κολλήσαμε τα κατάλληλα σχήματα στην κατάλληλη θέση ώστε να δημιουργήσουμε κι εμείς το δικό μας σχέδιο, ίδιο, όμως, με αυτό της κυρίας.
Και φυσικά το καταφέραμε....
Και για το τέλος; Ας σημειώσουμε ποιά σχήματα χρησιμοποίησε ο καθένας μας...
Την τιμητική του, λοιπόν, είχε ένας πίνακας διπλής εισόδου.
Αφού τελειώσαμε βάλαμε κάποια από τα σχηματολουλούδια μας στη γωνιά των μαθηματικών μας κάτω από τη σωστή καρτέλα και συνεχίσαμε να παίζουμε με τα σχήματα, όπως εμείς θέλαμε!!!
Η δραστηριότητα αυτή έγινε με στόχο να δούμε αν τα παιδιά αναγνωρίζουν τα τέσσερα βασικά σχήματα και τις ιδιότητές τους και αν μπορούν να προσδιορίζουν τη θέση τους στο χώρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου